Sista dagen på 2014, ett riktigt skitår.

Eller allt har ju inte varit dåligt förstås.
En del saker har ju varit bra, som resorna vi har gjort.
Resan till Australien och Thailand i våras var en höjdare.
Att sedan komma hem och bli av med jobbet var inte lika kul.
Och resorna till Nerja, dom har varit härliga.
 
Stunderna med barn och barnbarn, kärlek.
 
Nu sparkar vi undan 2014 och bjuder in 2015.
Ett år som jag hoppas kommer att fyllas med glädje och kärlek,
att mina nära och kära får vara friska och krya.
 
Och ett år då jag hittar ett nytt jobb.
 
Gott slut och gott nytt!
 
 
 
 

2 kommentarer

Edde

31 Dec 2014 21:33

Håller tummarna för dig 2015!

Gott Nytt År!

Eva

01 Jan 2015 14:55

Du skriver så bra, och 2014 var inget bra år i sin helhet. För min del var det nyttigt att bli av med jobbet och jag tvingade mig till att inte stressa upp mig. Vilan som andra halvan av 2014 gett mig har varit nyttigt. Hur 2015 tänker bli ska bli kul att uppleva.

Jag vill att vi i gänget som fick gå hittar vad vi vill och kan göra.
Kram Mona

Kommentera

Publiceras ej