I lördags var huset fyllt med kärlek.

Vår sommar/födelsedagsfest börjar bli en härlig tradition, en tradition som vädergudarna låter solen skina över varje år.
I år sken solen extra över alla våra barn och barnbarn, våra föräldrar, våra syskon och deras barn + några vänner.

Det är så sällan alla träffas så det känns extra trevligt att det sker hemma hos oss.
I år hade kocken/maken gjort bla en vansinnigt god paella och dottern en helt underbar sommartårta.

Tack alla ni som kom och värmde mitt hjärta!


Just ja, jag har ju fyllt år också.
Det blev en lite annorlunda födelsedag som firades tillsammans med Rolling Stones.
Jag hade turen att få två biljetter till konserten, riktigt bra biljetter också. Tror inte att jag själv skulle ha betalat 1495:-/styck för dom, men eftersom gratis är gott njöt jag lite extra av att befinna mig i Golden Circle under konserten.







Kommentera

Publiceras ej