Ja jisses, det var ett tag sedan jag ens var inne på den här sidan.
Det känns som att det finns inte så mycket att berätta om.
Tror inte någon av er är intresserad av hur jag sitter här hemma och tycker synd om mig själv om dagarna.
Nu är det väl inte riktigt så illa, men jag kan väl inte påstå att livet leker direkt.
 
 
 
Det finns väl ingen människa som trodde att jag av alla människor skulle bli kompis med en sådan här maskin.
Men numera har jag en uppvärmningsdate med roddmaskinen tre dagar i veckan, innan jag svettas lite mer på gymmet. Bra sätt att få lite struktur på dagarna när man går hemma, och så mår jag ju bra av det också.
 
 

2 kommentarer

Edde

22 Nov 2014 19:59

Härligt med en uppdatering Mona så man ser att bloggen lever.

Edde

28 Nov 2014 19:28

Äntligen lite liv på sidan så en trogen läsare kan få veta lite vad som rör sig i ditt liv :-) Jag hade nästan gett upp.

Kommentera

Publiceras ej