Mitt rum på jobbet är som en grotta, en mycket varm sådan också.
Från mitt på dagen är det så varmt där inne att folk klagar på luften när dom kommer in. Detta trots att vi har någon sorts solskydd utanför fönstren och drar ner persiennerna så det känns som en grotta.
Inte undra på att vi blir lite fnittriga där inne i bastun fram mot eftermiddagen.
Nu kommer vi att vara tre stycken där inne, det lär väl inte göra det hela bättre.
 
Idag lyckades jag värma matlådan och äta utan några missöden.
 
Vi åkte bil till jobbet idag, det är så otroligt skönt.
Och idag var det ännu skönare än vanligt eftersom det tydligen var fortsatta förseningar för tågen. Sånt kan jag klara mig utan, och ännu så länge har jag ju sluppit sådant elände. Så glad att jag lyckades hinna nästan hem innan dom rev ner kontaktledningen och problemen började igår.
 
Håriga killen har tillbringat dagen med Ronja och hennes pappa och i morgon är det dags att testa dagiset igen. Hoppas att han kommer att trivas där.
 
 
dagis, matlåda, tågförseningar, värme,

Kommentera

Publiceras ej