"Boosta ditt bättre jag"
Så hette dagens föreläsning på TRR, en riktigt bra föreläsning som gav energi.
Sånt tycker vi om!
Energilagret fylldes på ännu mer under resten av dagen, tillsammans med god vän.
God lunch, mysigt fika och sedan lite shopping innan vi gick och träffade fyra till tjejer för lite käk. Och en massa prat så klart.
 
Dagen blev ju inte sämre av att jag fick resultat på tentan jag skrev igår på grundkursen i löneadministration. 46 poäng av 52 möjliga är jag riktigt nöjd med. Allra helst som jag hade missat att svara på en fråga och därmed visste att jag hade två poäng borta direkt.
Nu är det bara att kavla upp ärmarna och köra på med kurs två.
 
- - - - - - - - - -
 
Planering för släktträff pågår för fullt.
Om alla skulle komma så skulle vi kunna bli ca 80 personer, inte illa.
Något manfall lär det ju bli, men det ska blir riktigt kul att träffa alla kusiner och deras familjer. Kusiner som jag inte sett på jag vet inte hur många år.
 
 
energi, tenta,

1 kommentarer

Anette

27 Feb 2015 22:10

TACK för en otroligt härlig, givande och inspirerande dag!! Alltid lika kul att träffa dig! Kram

Kommentera

Publiceras ej