Det går ju att gå upp 4:45 varje dag, men det är f-n ingen lek.
Jag är trött så det flimrar för ögonen på kvällarna men inte kommer jag i säng för det.
 
- - - - - - - - - -
 
Att hitta två pytonormar på vägen är ju inte så vanligt, men det gjorde en familj hemma i byn idag. Jag kan ju säga att jag hade inte plockat upp dom om det hade varit jag som hittat dom.
 
- - - - - - - - - -
 
Min lilla kollega säger att han hör att det är jag som kommer direkt när jag kliver in i trapphuset. Mina steg skiljer sig tydligen från övrigas, dom flesta har ju skyddsskor på fötterna och inte "klackskor".
Det är många dialekter och språk som talas på jobbet, alla är inte så lätta att förstå.
Chefen på bygget kom in på rummet idag och ställde en fråga. Jag tyckte att han frågade hur länge han hade hört mig, men till slut fattade jag att han frågade hur länge han hade hyrt in mig. Han vill ju också att jag ska vara kvar projektet ut.
Kul att vara uppskattad som sagt.
 
 
klackskor, pytonorm, uppskattning,

Kommentera

Publiceras ej