Det var ett tag sedan jag öppnade plånboken som jag gjorde idag.
Slösade pengar på att köpa mig ett par nya klänningar och en kjol. Eller jag tycker ju inte att det är bortslösade pengar, men det kanske andra gör.
 
- - - - - - - - - -
 
Jag var in till Synoptik för att reklamera mina glasögon som tappar färg.
Det här paret glasögon fick jag ut i februari som utbyte mot det gamla paret som också tappade färg. Den gamla bågen fick jag lov att byta två eller tre gånger för att den tappade färg och till slut hade den utgått ur sortimentet så jag fick lägga till en slant för att få det här paret. Det känns sådär att det här paret också tappar färg.
 
- - - - - - - - - -
 
Det får bli tidigt i säng i kväll, i morgon ska jag kasta mig ut på okänd mark.
 
 
glasögon, klänning,

1 kommentarer

Tofflan

06 Jul 2015 20:29

Man ska unna sig i lagoma mängder, tycker jag. Och vad som är att slösa är upp till en själv. Andra kan sköta sig själva, bah!

Hoppas det gick bra idag! Jag har haft ett litet bryt, men ändå försökt tänka på dig o hålla tummarna!

Svar: Det gick bra, men det snurrar bra i huvudet.
Kram
M

Kommentera

Publiceras ej