Dagen har sett lite olika ut för oss som bor i det här huset.
En har varit på Skansen, en har varit till Åland, en har haft en mysdag hemma hos en kompis och en har jobbat och slitit. Nåja, så mycket har jag inte slitit utan vi har haft det ganska lugnt idag. Lugnet före stormen verkar det som, from nästa vecka blir det full rulle på jobbet.

Håriga killen ligger i soffan och sover, han har tillbringat dagen hos sin kompis U.
Dom har myst, busat, promenerat och vilat tillsammans, jag tror att båda två tycker att dom haft en riktigt bra dag.
 
Jag har ju också myst idag, åt lunch med tre av mina gamla kollegor. Så kul att träffa dom igen, hoppas dom kommer och äter med mig snart igen.
 
 
kollegor, kompis, lunch, mys,

1 kommentarer

Tofflan

30 Jul 2015 18:59

Han är så söööööööt! :-)

Svar: Han är ju det 😊
M

Kommentera

Publiceras ej