En titt i garderoben

Idag kom vår rara städerska in på mitt rum på jobbet och pratade lite.
Hon sa efter en stund att hon tycker att jag har så många fina klänningar och att jag passar så bra i klänning. Det var ju gulligt sagt, men det finns inte så mycket att jämföra med där på jobbet.
Kan faktiskt inte komma på att jag har sett någon annan med klänning under dom här snart tre veckorna som jag har jobbat.
 
Jag äger ju faktiskt ett par jeans, men dom åker kanske på en gång per år på sin höjd. Och sedan har jag faktiskt köpt något par mjukisbrallor under det senaste året, men det är ju inget jag skulle ha på mig på jobbet. Under dom elva åren jag jobbade i gamla huset så hade jag nog aldrig byxor på mig där.
 
Idag smög jag iväg lite tidigare från jobbet, naturligtvis straffades jag för det genom att Upptåget var inställt så att jag kom hem samma tid ändå.
 
 
Upptåget, jeans, klänning,

1 kommentarer

Anette

24 Jul 2015 15:14

Du är alltid fin i dina klänningar!!
Ha en underbar helg!

Kram

Svar: Tack och tack detsamma, raring
M

Kommentera

Publiceras ej