Idag fick vi så vi teg, vi som tjatat och väntat på värmen.
Jag tillbringade större delen av dagen under markisen på terrassen, orkade inte vara så mycket i solen. Men jag satt inte och latade mig (så mycket), jag tvättade av insidan av terrassen med målartvätt så jag kan ta och måla på den någon annan dag. 

Håriga killen låg mest utslagen på golvet under markisen men när jag till slut kom ut på solsängen så ville han gärna ligga där han också. Jag kan få en intressant solbränna på benen om han ska ligga så där hela tiden.
 
- - - - - - - - - -
 
Två intressanta telefonsamtal gällande jobb och ett par mail som talade om att jobb jag har sökt har tillsatts med annan sökande. Så nu är dom mapparna arkiverade och det finns en slutmarkering i min lilla exelfil över sökta jobb.
 
- - - - - - - - - -
 
Lite snurrigt i huvudet idag, men det blir nog bra.
 
 
håriga killen, jobbsök, sol,

1 kommentarer

Tofflan

04 Jul 2015 13:25

Vilken tur du har som har en benvärmare!!! :-) Men hur 17 stod både han och du ut i hettan???

Jag håller tummarna vad gäller jobb!!!

Svar: Det blev inte så lång stund i solen, vi höll oss mest i skuggan ☀️
Första arbetsdagen på femton månader, det blir konstigt.
M

Kommentera

Publiceras ej