Sliten idag, men det beror på att jag hade så kul igår så det gör liksom inget.

Micke Rickfors och the Desert Honkers fick mig att dansa mig svettig och glad på Katalin på lördagkvällen. Bra musik och härliga vänner, det blev en kanonkväll.
Det är sådana kvällar som är som energikarameller, man kan suga på dom länge.
 
- - - - - - - - - -
 
Nu är det bara drygt två veckor kvar till Mall of Scandinavia öppnar.
Det betyder också att jag bara har jobb i drygt två veckor, sedan är jag kanske arbetslös igen. Nu hoppas jag och tror att det blir någon sorts fortsättning ett tag i alla fall, men det är inget som finns på papper ännu. Men jag känner mig ganska lugn i att jag kommer att ha jobb i alla fall ett par månader framåt.
 
Katalin, energikaramell, jobb,

1 kommentarer

Tofflan

26 Oct 2015 19:39

Så härligt det låter att dansa sig svettig! :-)

Jag håller tummarna!!!

Svar: Så otroligt kul 🎶
M

Kommentera

Publiceras ej