"Snart, håll ut några dagar till bara"
Det var vad jag stod och sa till mig själv i kylan på tågperrongen när jag skulle åka hem.
Snart väntar sol och värme, det är en tröst i kylan.
För mig i alla fall.
 
* * *
 
Försöker komma ihåg allt jag måste komma ihåg på jobbet innan jag sticker.
Tror nog att jag har tänkt på det mesta för att underlätta för mina kollegor.
 
* * *
 
Var och fick kalufsen kapad av Wirvla igår.
Otroligt skönt att sitta där och bli ompysslad en stund, att sitta och njuta i massagestolen under tiden håret blir tvättat. Rena rama himmelriket!
 
Önskar att jag hade tid på morgonen att fixa med håret som hon gör, men jag får vara glad om jag hinner med att borsta håret innan jag rusar till tåget på morgonen. Att stå där och föna mm det kan jag ju bara glömma.
 
* * *
 
Skönt med helg och att få sovmorgon.
Men som vanligt startar helgen med lite skaldjur.
 
 
 

1 kommentarer

Mats

31 Jan 2014 18:39

Hoppas ni får det riktigt skönt där borta!!

Svar: Tack, vi kommer att göra vårt bästa för det :)
Jag

Kommentera

Publiceras ej