Det blev en tur ut till Gudinge över helgen, till svärmors stuga.
Senast vi var där ute var det kyligt men nu var det strålande sommarväder.
Tyvärr så blev det inget badande eftersom jag hade en badkruka med mig, jag fick nöja mig med att ligga och sola så att svetten rann om mig.
Det är riktigt avkopplande där ute, lugnt och skönt.

Om man nu inte går ner till hamnen, där har det i år vuxit upp någon sorts camping full med husbilar. Tidigare om åren har det stått någon där lite då och då, men nu var det fullt med husbilar och förtält.
Säkert mycket trevligt för dom som kommer och övernattar där alldeles för billigt, men inte lika trevligt för dom som har sina hus runt omkring.
 
- - - - - - - - - -
 
Det blir en intressant vecka på jobbet, även om jag bara kommer att vara där tre dagar. Läkarundersökning på tisdag och begravning på torsdag gör att det blir bara jobb varannan dag. Begravning för min fina farbror, så tråkigt att han är borta men så skönt att han fått ro.
 
 
Gudinge, avkoppling, begravning, jobb,

1 kommentarer

Tofflan

24 Aug 2015 20:37

Hoppas undersökning och begravning går bra! Alltid jobbigt... Men jobbet går bra, det VET jag!

Kramen!

Svar: Fetare nu än jag började undersökningen, men nu hoppas jag på att få riktig medicin.
Begravningen blir jobbigt, men det är bra med avslut.
Jobbet går skitbra 😊
Kram
M

Kommentera

Publiceras ej