Det där låter inte så tokigt, eller hur?
"Passa på att hålla dig framme med håven nu när det regnar manna från himlen"
Jo jo!
 
- - - - - - - - - -
 
Det där med att vakna kl 3:45 för att hinna med tåget 4:40, det är ingen höjdare.
Full fart på jobbet från första stund idag, lite åt kaoshållet faktiskt.
Tur att det bara är måndagarna som är på det viset.
 
- - - - - - - - - -
 
Idag lämnade jag Solna tidigt, jag skulle på jobbintervju i Uppsala.
Jag kommer nog aldrig känna mig bekväm med att sitta och framhäva mig själv, men idag kändes det avslappnat och bra och jag var inte ens så värst nervös.
Tror att dom fick en bra bild av mig och hur jag är. Hoppas att dom bortser från att jag var helt genomsvettig efter att i hettan leta mig fram till rätt ställe.
Jag åkte från ett bygge till ett annat.
Här var det i alla fall ljusa och fina helt nyrenoverade lokaler, inte särskilt likt det rivningshus jag jobbar i just nu.
 
Nu hoppas jag på ett snabbt, positivt, besked.
 
- - - - - - - - - -
 
När jag kom hem var huset färdigmålat och markiserna är äntligen på plats.
Som jag har längtat efter det.
 
 
horoskop, intervju, kaos, markiser,

1 kommentarer

Tofflan

10 Aug 2015 23:29

Fortsätter att hålla tummarna!!!

Svar: Tack snälla!
M

Kommentera

Publiceras ej