Undrar vad en drömfångare skulle fånga upp hos mig?
I natt vaknade jag mitt i en dröm av att min man försökte lugna mig, jag skrek i sömnen igen. Det känns ganska bra ändå att jag skrek, eftersom jag inte fick fram ett ljud i drömmen. Där kunde jag inte skrika trots att jag var så otroligt rädd.
Jag tycker inte om dom här mardrömmarna, hoppas dom försvinner igen snart.
 
- - - - - - - - - -
 
Igår träffade jag nästa lördags brudpar för lite planering.
Jag ser verkligen fram mot det bröllopet, det kommer att bli kanon.
 
Det känns som att jag inte gör annat än springer på begravningar så ett bröllop som bryter av det känns helt underbart.
Men jag har ju ett stort problem inför lördagen.
Vad ska jag ha på mig??
 
 
mardrömmar,

1 kommentarer

Anette

30 Aug 2015 21:46

Fundera på vad drömmen betyder för dig och vad det är som gör dig jagad/rädd/frustrerad eller vad det nu är - då blir det nog lättare :)

Härligt med bröllop - och glöm inte, en skönhet klär i allt ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej