Är det så? Har blondiner roligare?

Hur som helst så får jag kanske reda på det nu, för så här blond har jag inte varit på länge. Wirvla fixade till mig så jag knappt känner igen mig själv när jag tittar i spegeln.
Det är en ren njutning att gå till henne, att sitta där och prata, få ett glas vin och så den där sköna massagestolen vid hårtvätten.
Jag gillar den nya ljusa håret, det gör ju att dom där vita rackarna inte blir så tydliga.
- - - - - - - - - -
 
Det var inte bara jag som tyckte att det var kul att titta på innebandy igår, vi var drygt 1000 personer som tog oss till Fyrishov för att se Storvreta besegra AIK i en träningsmatch. Så stor publik på en träningsmatch är lite galet, det finns ju lag som inte kommer upp i sådana siffror under säsongen.
 
- - - - - - - - - -
 
Det blir en intressant dag på jobbet i morgon.
 
 
Storvreta IBK, blond, träningsmatch,

4 kommentarer

Anonym

13 Aug 2015 22:36

Nu va jag tvungen att läsa 😂 Åh fina ord ☺️ är alltid lika trevligt att ha dig i stolen!! Hör av dig om du känner dig för Blondie! 😘

Svar: Gillar att vara blond 😘
M

Anette

14 Aug 2015 07:44

Yeah, blondes have more fun ;)
Jag tror att du är jättefin som blondie och det är alltid skönt att bli lite bortskämd i stolen
Kram

Svar: Det är så alltså?
Det ser jag fram mot, det var så länge sedan jag var så här blond att jag har glömt hur det var.
Älskar att gå till Wirvla, känner mig fin efter det 😊
M

Tofflan

14 Aug 2015 18:30

Hörru... Nu får du lägga ut en bild på frillan! Eller messa mig en bild! :-)

(Jag var lite kort igår, hade brådis iväg)

Svar: Vi får ses något så får du se 😊
Ingen fara.
M

Edde

14 Aug 2015 20:33

En bild på blondinen på bloggen vore inte fel. Man blir ju lite nyfiken :-)

Svar: Jag är ju inte så förtjust i att vara med på bild, du får väl komma förbi och titta i stället 😊
M

Kommentera

Publiceras ej