Jisses vilken rörig dag vi hade på jobbet idag. Jag var på plats kl 5:45 och kom inte iväg på lunch förrän kl 13. Då hade det varit så rörigt i ett par timmar att jag hade inte ens hunnit känna efter om jag var hungrig eller inte.
Tur att jag har en härlig kollega jag kan skratta åt eländet tillsammans med.
 
- - - - - - - - - -
 
På tal om hunger så tryckte jag precis i mig två bullar och några godisar till kaffet nyss. Bäst att passa på eftersom jag ska vara fastande från kl 22 i kväll till typ mitt på dagen i morgon. En gissning är att jag kommer att vara så där jättehungrig i morgon, så där hungrig man bara är när man vet att man inte kommer att kunna äta något.

Magnetkameraundersökning och en jädra massa tester igen i morgon när första delen av undersökningen jag varit med i tar slut. Både sköterskan och jag är helt övertygade om att jag har fått placebo, så nu hoppas jag att jag får vara med i del två av undersökningen då alla får medicinerna.
Då kanske dom där änglavingarna och allt annat löst hängande kan minska lite.
 
- - - - - - - - - -
 

Kräftan

Se till att ha mobilen laddad. Solen skiftade tecken i helgen och gled fint in vid sidan av Jupiter i ditt kommunikativa 3:e hus vilket gör att nära syskon, grannar och nära vänner vill höra allt om vad som händer i ditt liv. Det är en härlig vecka som ligger framför dig och även om det inte kommer leda till något annat är en riktigt bra energi i samspelet mellan dig och andra så kommer den att vara supertrevlig.
Den tilltagande månen växer sig stor och på lördag är det dags för en fullmåne i ditt nyfikna 9:e hus. Resor, internationella kontakter eller andra stimulerande möten väntas. Fullmånen är underbar och du kommer väldigt när din innersta önskan som Jupiter och Neptunus är inblandade denna gång.

Det låter ju som att det kan bli en bra vecka ändå.

 

fastande, horoskop, hunger, kaos, änglavingar,

3 kommentarer

Tofflan

25 Aug 2015 20:20

Hoppas undersökningen gick bra idag och att du inte svalt ihjäl! Din vecka verkar ju bli rätt bra, huh..? :-)

Svar: Kom till sjukhuset 7:45 och lämnade 12:45, gissa om jag var hungrig då.Har nog haft bättre veckor, begravning på torsdag och så sa min kollega upp sig idag.
M

Tofflan

25 Aug 2015 21:02

Men oj vad det blev många jobbiga saker samtidigt nu för dig!!!

Skickar en styrkekram!

Svar: Tack!
Trösten är att i morgon ska jag ha med mig lillprinsen hem från Stockholm, han får mysa med morfar och Elliott när jag jobbar på fredag.
M

Tofflan

25 Aug 2015 22:06

Verkligen fin tröst! Han är så söt, lillprinsen! ALLA dina killar är fina, förresten!

Svar: Visst är dom det, där har jag haft tur :)
M

Kommentera

Publiceras ej