Jag jobbar mig vindtyrig just nu, men jag njuter av det.
Idag har det varit lite kaos på jobbet eftersom mina nya inloggningar inte fungerade, men det löser sig förhoppningsvis snart. Så idag blev till att improvisera och försöka lösa allt på bästa sätt.
Inte helt lätt men vi tog oss genom dagen, kollegan och jag.
 
Jag njuter inte av att sätta mig på tåget när klockan bara är 4:40 på morgonen, men jag njuter av att få jobba. Och jag njuter av att jobba på ett ställe där jag blir uppskattad för det jag gör.

Nåja, alla är inte så glada förstås. Men så blir det när man är den som ska hålla på regler och se till att saker och ting sköts på rätt sätt.
 
jobb, regler, vindtyrig,

2 kommentarer

Anette

18 Aug 2015 14:48

Det är bra att du finns och styr upp lite ;)

Ha de gött!
Kram

Svar: Eller hur ! 😊
M

Tofflan

18 Aug 2015 18:40

Låter bra att du trivs!!! (Sen kan man inte älska ALLA man jobbar med...)

Svar: Så är det, jag tycker inte jättebra om alla så jag räknar med att det finns dom som inte tycker om mig.
Hur konstigt nu det låter 😊
M

Kommentera

Publiceras ej