Igår satte jag väckningen på 3:45 och lade mig för att sova, lite för sent som vanligt.
Men kunde jag somna? Så klart inte.
När larmet gick igång kändes det som att jag inte hade sovit något alls under natten, det kändes som att jag hade legat och glott i taket mest hela tiden.
Men det kommer vittnesmål från andra sänghalvan om att det tydligen hade låtit som att jag sov stundvis i alla fall, hur nu någon i den sänghalvan kunde höra det genom sina egna ljud.
 
Nåväl, jag lämnade hemmet klockan 4:30 för att åka och jobba, och passade på att väcka tuppen i farten, och kom hem från jobbet klockan 18:30. Det kändes som en rejäl arbetsdag, tur att det inte är så varje dag.
När jag klev in på jobbet klockan 5:45 möttes jag av total kaos, men när jag åkte hem så kändes det som att vi hade börjat få ordning på det hela. Snickarna hade byggt om vårt rum under helgen och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag klev in i rummet först av alla. Nu har jag ju ett eget skrivbord att sitta vid och det kommer att bli bra bara snickarna blir klara med sitt.
 
- - - - - - - - - -
 
Idag känns det att jag har en kropp, gissar att den kommer att kännas ännu mer i morgon. Så går det när man har en tuff PT på gymmet.
 
- - - - - - - - - -
 
Snart börjar det igen, det ska bli kul att få se någon träningsmatch snart.
 
 
kaos, snarkningar, träningsvärk, väckning,

Kommentera

Publiceras ej