"Trevlig helg, du har varit grym idag", sista orden för dagen från min lilla kollega.
Sånt värmer, både orden och att ha kollegor igen.

Nu har vi klarat av den första veckan av tre helt själva, nu är det bara två veckor kvar innan vår kollega som kan jobbet kommer tillbaka. Men vi kämpar på, ännu så länge har vi inte hört att vi gjort bort oss på något vis i alla fall.
Jag tycker att det är otroligt jobbigt att inte ha koll på allt, att inte veta vad och hur jag ska göra med saker som dyker upp. Men snart har jag full koll på det här också.
 
- - - - - - - - - -
 
När jag kom hem idag väntade ett glas campari och juice och en stol i solen.
Och eftersom det är fredag så blev det skaldjur till middag, idag lite kräftor.
 
- - - - - - - - - -
 
En trend som jag nog kan garantera att jag inte kommer att haka på.
 
 
 
armhåla, campari, kollega, kräftor,

1 kommentarer

Tofflan

19 Jul 2015 14:20

Men va roligt att få höra!!! :P

Svar: Ja, det känns jättebra.
Har ju inte haft möjlighet att visa hur grym jag är på ett tag så det är kul.
M

Kommentera

Publiceras ej