Det blev bilresa till jobbet idag, så skönt och snabbt.
Men du köpte ju ny tågbiljett igår om du skulle åka bil idag? frågar du som hänger med här inne. Eftersom jag visste att jag skulle åka bil idag så gäller ju tågbiljetten naturligtvis från i morgon.
Skönt att komma till jobbet tidigt, måndagarna är dom dagar vi har mest att göra.

Tio timmar efter jag klev in på jobbet stängde jag till slut ner datorn och kunde gå ut till den väntande bilen, lyxigt.
Och det lyxiga temat fortsatte när vi kommit hem, maken hade fyndat på lunchen så till middag blev det fredagsmat, dvs hummer och färska räkor.
Det gäller att passa på när vi är "barnfria" :)
 
Det känns lite underligt det här att jag får så mycket positiv feedback på det här nya jobbet, där jag inte känner att jag har full koll ännu. Jag var ju mycket bättre på det jag gjorde på gamla jobbet, men det var inte ofta det uppmärksammades.
Chefen, som jobbade första dagen efter semestern idag, visste inte att jag hade börjat där så hon såg ganska förvånad ut när hon gick förbi rummet på morgonen. Hon kom sedan förbi, när hon hade uppdaterat sig lite, och sa att jag blev så lovordad och hon hoppades att jag skulle stanna projektet ut. Och det är ju tanken det.
 
På jobbet sitter jag med ryggen mot fönstret så jag vet knappt vad det är för väder ute, men enligt E så haglade det ordentligt hemma mitt på dagen. Och på TV sa dom nyss att det kunde bli ner mot nollgradigt i natt lite längre norrut. Mitt i juli, helt galet. Skönt att inte vara ledig.
 
 
feedback,

1 kommentarer

Anette

21 Jul 2015 10:08

Härlig måndag du haft <3
Skönt att du trivs och att tiden går fort, men jag förstår dig... Längtar också efter sol o värme!

Kram

Svar: Jag trivs riktigt bra 😊
Ses snart?
M

Kommentera

Publiceras ej