Jag är gift med en feeder, han gillar att göra mig ännu fetare.
Det är väl enda förklaringen eftersom han köper hem sånt här till kvällsfikat.
Han vet ju att jag inte kan låta bli att äta om det finns.
 
- - - - - - - - - -
 
I oktober byts alla sedlar i Sverige ut mot nya, mindre och säkrare ersättare. Och nu har Riksbanken lanserat en app för att göra övergången så smidig som möjligt.
Jag måste erkänna att jag har dålig koll på dom nya sedlarna så jag får nog lov till att kika lite på appen för att veta hur dom kommer att se ut.
 
- - - - - - - - - -
 
Det har varit en lugn vecka på jobbet, nästan för lugn.
Men i morgon får vi slita, kontoret ska nämligen byggas om och bli större.
Det innebär att vi måste få bort allt från väggen som ska rivas och sedan täcka över allt i rummet så att det inte ligger ett tjockt lager med byggdamm över allt när vi ska börja jobba på måndag morgon.
 
 
app, bakelse, fet, sedlar,

Kommentera

Publiceras ej