Rensning i garaget, det var inte igår direkt som det skedde.
Idag åkte två fulla släp till återvinningsstationen och det var bara en början, det finns mycket kvar att rensa ut. Det är ju en nackdel att har man plats att spara saker så gör man det. Skönt att rensa lite i röran ibland.
 
* * * * *
 
Nu var jag inte så delaktig i själva rensningen, jag försökte aktivera trollungarna så deras pappa kunde hjälpa till i stället
Och så gjorde jag typ 300 pannkakor till lunch.
 
* * * * *
 
På eftermiddagen var det sedan min tur att bli tillsnyggad.
Eller i alla fall mina fötter som nu är sommarfina och lena.
Smart av mig att önska fotvård i Mors dags-present, eller hur?
 
 
fotvård, rensning, trollungar,

1 kommentarer

Tofflan

05 Jul 2016 22:48

Men du och LP rensade ju bort en fin bokhylla förra sommaren ur garaget! Den är snart full, faktiskt... Tur att jag inte har ett sånt garage som ni har. Du kan ju bara gissa vad jag skulle ha där inne... :-)

Svar: Ja, det är nog tur eller så hade du haft ett riktigt bibliotek där inne 😄
M

Kommentera

Publiceras ej