Jag drömmer så otroligt mycket just nu, så jag är snudd på tröttare när jag vaknar än när jag går och lägger mig.
För några veckor sedan var det mycket mardrömmar, då skrek jag tydligen tom i sömnen så mannen fick försöka lugna mig. Nu är drömmarna inte så hemska, men det händer många konstiga saker. Många människor som befinner sig på konstiga platser och i helt "fel" sammanhang. När jag vaknar är jag helt inne i drömmens stämning men jag glömmer fort vad den handlade om.

I natt vet jag i alla fall att jag drömde hur jag såg hur höger underben förvandlades. Åderbråcken vällde upp inför mina ögon, från foten rusade dom upp för benet. Nu var dom inte blåfärgade utan jag fick ett mönster av röda gånger över hela benet.
Jag kan ju tala om att jag inte var helt nöjd med detta.
 

En fördel med att vara "ledig" är att jag får möjlighet att sitta i solen på terassen och äta nygjord, alldeles ljummen rabarberkräm till lunch.
 
 
 
drömmar, rabarberkräm,

Kommentera

Publiceras ej