Mycket fotboll nu, tycker det är någon match på TV mest hela tiden.
Jag kan väl inte påstå att jag tittar så mycket, kikar väl till om det låter som att det händer något spännande. Så värst spännande har det ju inte varit när vårt lag har spelat, vi får väl se om dom orkar leverera i nästa match.
 
Dom här killarna gör ju inget annat än spelar fotboll, det är deras yrke och dom får rejält i plånboken för sitt arbete. Hörde idag att några spelare inte var med på träningen, dom var antagligen slitna och behövde vila efter att ha spelat 90 minuter i fredags. Så dom behöver en extra vilodag efter att ha utfört sitt jobb.
Det ska jag komma ihåg att ta upp med min nästa arbetsgivare, har jag jobbat en full dag så behöver jag en extra vilodag efter det.
 
Matcherna har ju inte varit mycket att jubla över, men jag tror att det är en upplevelse att vara på plats för att följa EM. Alla människor och sammanhållningen bland fansen, dom äkta fansen. Tråkigt att det finns så många huliganer som inte åker dit för fotbollens skull utan bara är där för att få möjlighet att slåss och förstöra.
 
* * * * *

Bröllopsdagen vi hade i torsdags kallas för granitbröllop, det ni.
 
 
Funderar på vem jag känner i Montain View, Carlifornia.
 
bröllopsdag, fotboll,

1 kommentarer

Tofflan

20 Jun 2016 20:54

Grattis i efterskott!
Det var förresten jag och Anna som tutade på dig, Elliot och barnbarnen(?) i fredags. :-)

Svar: Tack så mycket!
Ja, jag såg att det var ni när ni hade passerat. Och det var mina prinsessor som hjälpte till att rasta Elliott 💕
M

Kommentera

Publiceras ej