Idag hade jag verkligen ingen energi alls.
Tanken var att jag skulle sätta mig vid datorn direkt på morgonen och fortsätta leta efter jobb att söka men riktigt så blev det inte.
Jag hade ingen energi till det så jag bestämde mig för att vänta in den, energin alltså.

Det blev en lugn förmiddag med TV-tittande och sedan lockade solstolen på terassen.
Även som arbetssökande får man ta det lite lugnt ibland och fylla på energi, 
jag har absolut inget dåligt samvete eftersom jag har sökt en hel del jobb redan.

Nu latade jag mig ju inte hela dagen, det blev allt en stunds jobbletande på eftermiddagen innan det var dags för en liten shoppingtur.
Det var inte bara min energi som behövde påfyllning.
Om några veckor är det dags för vår årliga sommarfest, lika bra att börja bunkra upp.
Det känns ju av någon anledning inte lika dyrt om man sprider ut inköpen.

Shoppingturen avslutades med lite mat på nya Taco Bar i Gränbystaden.
Bra avslutning, det var ett tag sedan jag åt sånt.
 
Funderar för övrigt fortfarande över Mountain View, Californa.
 
 
arbetssökande, energi, shoppingtur, taco,