Skitväder, inte ens hunden vill gå ut.
Han pinkar och vänder sedan direkt hemåt igen, tittar på mig som om jag är dum i huvudet när jag försöker gå en sväng. Det var i alla fall uppehåll på förmiddagen så att vi kunde ta en riktig promenad, men sedan har det bara blivit snabbisar.
 
- - - - - - - - - -
 
Har tittat på "Jordskott", en riktigt obehaglig serie.
Underlig och skrämmande, men jag kan inte låta bli att titta.
 
- - - - - - - - - -
 
Den stora snackisen inom innebandyn idag, Mika Kohonen får inte förlängt kontrakt.
 
- - - - - - - - - -
 
Fortsatt planering inför den stora släktträffen, det blir nog bra.
 
 
 
innebandy, regn,

4 kommentarer

Tofflan

31 Mar 2015 17:33

Visst är Jordskott en märklig serie?!

Har mest varit inne också, men ändå fått en del gjort. Ska bort på släktträff jag också i påsk - till mamma. :-)

Svar: En mycket märklig serie, vet inte riktigt vad jag tycker om den.
Trevligt att åka hem till mamma :)
M

Tofflan

31 Mar 2015 19:05

Precis så känner jag - jag VET INTE vad jag tycker om den... Fast en serie som är "värre" i märklighet är nog Fortitude. Jag blir smått galen på den. (Söndagskvällar efter Arne Dahl).

Jepp, det blir gott att åka söderut! Och så ska jag träffa lite gamla och nya vänner också, vilket jag ser fram emot MYCKET! :-)

Svar: Den såg jag bara första avsnittet av, knepig den också.
Hoppas du får det riktigt mysigt när du är borta.
M

Tofflan

31 Mar 2015 19:27

Fortitude är riktigt knepig, den.

Hoppas du också får en mysig påsk! :-) Vi får ta en ny träff sen igen, kanske i Gamlis nån dag när solen skiner och hunden kan följa med..?

Svar: Absolut!Du får komma hem och dricka kaffe på terassen i solen :)
M

Tofflan

31 Mar 2015 20:29

DET låter trevligt! :-)

Kommentera

Publiceras ej