Det är mycket bröllop i mina tankar just nu.

Man skulle kunna tro att det är jag som ska gifta mig, men det är ju lillebror.
Det är tur att det inte spelar så stor roll vad jag har på mig på bröllopet, det är ju bruden som ska stå i centrum och vi andra som är en sorts statister runt omkring.
Jag har köpt två klänningar men ingen av dom har fått några ovationer här hemma, vi får se vilken jag väljer på lördag.
 
Så många tankar på bröllopet och ändå har vi helt missat att vi måste ha någonstans att göra av håriga killen. Den jag skulle vilja fråga om hjälp verkar inte må så bra så jag vågar inte be om hjälp där.
 
Det ska bli så kul med bröllop, det är inte ofta man får gå på något sånt:
Dom senaste åren har jag gått på så många begravningar så det ska bli kul med lite glädje och kärlek i stället för sorg.
 
 

Kommentera

Publiceras ej