Sova eller titta på fotboll, det är frågan.
Tror nog att jag får lov att gå och lägga mig, behöver antagligen sömn mer än fotboll.
 
Det stör mig otroligt att jag numera vaknar till under natten, jag brukar ju kunna sova hur länge som helst. Nu när väckningen står på 3:45 vill jag naturligtvis sova den alldeles för korta stunden jag har möjlighet till det.
Jag ser verkligen fram mot lite ledighet, att få sova.
 
- - - - - - - - - -
 
42 dagar kvar, nu börjar det bli bråttom.
Det märks på jobbet att det inte är så lång tid kvar, mycket som ska hinnas med och många som är stressade och lite lättretliga. Då är det viktigt att bjuda på ett extra leende och att försöka hålla humöret uppe, även om det tar mot ibland när man får utskällning för saker som man inte kan påverka eller ens har del i.
Men det fick jag god träning i under åren som postkassör, så det får gå.
 
.
 
sova, trött,

2 kommentarer

Tofflan

01 Oct 2015 20:12

Här är en soffpotatis till! En som vaknar om nätterna/tidiga morgnarna av kramper i benen och som sen inte kan somna om. Tyvärr kan jag inte vara på jobbet förrän kl 8, för mitt passerkort funkar inte förrän då.

Försök att inte ta åt dig av stressade människor. JAG vet att du är go och glad och serviceinriktad, så det så!!! Håller tummarna för en fortsättning - på nåt sätt.

Svar: Kramper som gör så jädra ont, hoppas du blir av med det.Att börja klockan åtta, vilken sovmorgon :)

Jag försöker att inte ta åt mig när folk bråkar, jag vet ju att det inte är mig dom är arga på egentligen. Jag råkar bara vara den som finns framför dom.
Hoppas på fortsättningar för oss båda.
M

Tofflan

01 Oct 2015 20:50

Jaa kl 8 är riktig sovmorgon, jag är ju morgonmänniska och det är skitjobbigt att inte kunna åka tidigt på jobbet - jag är ju så kvällstrött.

Vi håller tummarna för oss!!!

Kommentera

Publiceras ej