Så fort jag skuttade ur sängen i morse förmiddags gjorde vi oss i ordning och åkte ut till kusten, till Gudinge. Det är så fint där ute, lugnt och skönt.
Så fort jag lade mig på solsängen för att steka en stund så gled det fram något moln, det var ju en missräkning men det var skönt ändå att ligga där.
- - - - - - - - - -
 
Väl hemma igen var det dags att tvätta av baksidan på huset, det ska ju snart målas.
Det här gjorde att jag fick lov att tvätta fönsterna där, tog bara utsidan så jag har något "roligt" att se fram mot också. Att tvätta fönster är väl inte direkt en favoritsyssla, men det är väl bara att bita ihop och fixa det någon dag.
 
- - - - - - - - - -
 
Respektlöst?
Ja, absolut. Otroligt dålig stil att inte respektera motståndarlagets nationalsång.
Hoppas att dom svenska supportrarna beter sig bättre på tisdag.
 
- - - - - - - - - -
 
En besök på gymmet, hoppas jag att det blir i morgon. Sen kan jag kanske ta och måla klart den där grinden som jag började måla för en månad sedan. Och så hoppas jag att det dyker upp några nya jobb som jag kan söka, men det är ju inte riktigt högsäsong för det just nu tyvärr. Det märks tydligt att det börjar bli semestertider, även på Arbetsförmedlingens sida.
Men det gäller att hålla ögonen öppna, "mitt" jobb dyker kanske upp snart.
 
 
 
 
Gudinge, jobbsök, respekt,

Kommentera

Publiceras ej