Så har jag testat något nytt idag igen!

Magnetkameraundersökning var inte alls så läskigt som jag hade trott.
I min fantasi skulle jag åka in i ett trångt, mörkt rör där jag skulle känna mig instängd och klaustrofobisk. Nu var det ju inte alls så, det var ljust och inte värre än att ligga i ett solarium. Det som var lite obehagligt var väl det höga ljudet, men med öronproppar i och hörselkåpor på så gick det bra.
Det enda var väl att det var lite svårt att höra instruktionerna från personalen i oljudet och genom skydden, men dom verkade nöjda med mig efter undersökningen så jag gjorde väl som jag skulle.
 
Lyckades sätta sprutan i mig idag också, det här kommer nog att funka.
Håll tummarna för mig nu, att jag får mediciner och inte placebo.
 
magnetkamera, spruta,

Kommentera

Publiceras ej