Hemma efter en härlig och välbehövlig resa till min oas i Spanien där jag hämtar kraft, underbara Nerja.
 
En resa som innehållit en regndag men mest strålande sol och lata dagar på dom olika stränderna. Så skönt att ligga där i värmen och njuta.
Naturligtvis blev jag förkyld, det brukar ju bli så när man varit uppe i varv och stressad och sedan kopplar av. Förkylningen satte lite stopp för dom tänkta festkvällarna på la Capilla, men det blev ju en hel del sena kvällar med goda vänner.
Som vanligt är det tråkigt att åka hem, men nu kan jag börja längta till nästa besök.
 
I morgon väntar vardagen igen, väckning kl 3:45 och pendeltåget till Solna. Jag hoppas att dom har haft näsan över vattnet dom här åtta arbetsdagarna som jag varit borta.
Det känns lite konstigt att det numera är jag som jobbat längst och har mest rutin.
 
 
Nerja semester, energikaramell, sol, värme,

1 kommentarer

Tofflan

14 Oct 2015 22:19

Krya på dig och hoppas att du orkar jobba! Men du... två dar kvar, sen är det helg.
Välkommen hem!

Kommentera

Publiceras ej