Älskar slöa dagar, kan inte få nog av dom verkar det som.
Eftersom det skulle golfas blev håriga killen och jag själva hemma från morgonen, det betydde ju naturligtvis att vi tog oss en rejäl sovmorgon. Jag är otroligt glad att även han är lat på morgonen och inte har någon brådska att gå ut och pinka.
 
När vi kvicknat till åkte vi hem till mina föräldrar en stund.
Där kom det fram lite gamla fotografier, så kul att titta på sådana.
Att se hur alla såg ut och inte minst hur jag såg ut.
På bilden dansar jag med farfar Fritz på mitt bröllop.
 
Golfarna var hungriga efter sin långpromenad så det blev lite pytt när dom kom tillbaka.
Och lite rabarberpaj till kaffet, det smakade bra.
Kul att ses, det sker alldeles för sällan.
 
Kollade med ett halvt öga på fotbollen, hoppades på att Island på något vis skulle kunna få till det och spöa Frankrike men det gick ju naturligtvis inte.
 
 
 
fotboll, fotografier, rabarberpaj, sovmorgon,

Kommentera

Publiceras ej