Jodå, jag finns kvar trots att jag inget skriver.
Vet inte riktigt vart skrivlusten har tagit vägen, får leta lite efter den.

Jag gissade rätt på alla fyra bidragen som gick vidare från "Andra chansen" till finalen i Melodifestivalen, det ni.
 
Så är grundserien i SSL färdigspelad och Storvreta slutar på tredje plats.
Kvartsfinalserien för Storvretas del blir mot Helsingborg, det kan bli bra.
Sedan lär det bli en spännande semifinalserie mot Falun, den ser vi fram mot.
 
Just ja, jag är inne på sista månaden på jobbet.
Min projektanställning vid MoS tar slut sista mars och sedan är jag tillbaka i arbetslösheten igen. Prokastineringen är över, nu har jag dragit ut tummen och börjat söka efter nytt arbete.
Så har du något tips, hör gärna av dig till mig.
Och sprid budskapet om att nu finns chansen att få anställa mig.
"Du är faktiskt allt en arbetsgivare kan önska sig", som chefen sa.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej